Den 3 mai gjennomførte vi en konsert med filmmusikk i Fana kulturhus. Vi følte at konserten ble svært godt mottatt av publikum, og er fornøyd med gjennomføringen. I tillegg hadde to vi unge, strålende sangsolister, Eira Nergård og Nickolai Bjånesø, som virkelig løftet programmet!
Categories
